EU-valkampanj

Kampbanken

Du vill väl också vara med och vinna valet i sommar? Vi tänkte väl det! Då kan du anmäla dig till distriktets kampanjbank – vårt valarbetarregister. Genom att anmäla dig som valarbetare kommer du att kunna få information om kampanjaktiviteter under valrörelsen och inbjudningar till speciella valarbetaraktiviteter. Våra valorganisatörer kommer att skicka mer information om aktuella kampanjaktiviteter till de som anmäler sig till kampanjbanken!

Anmäl dig till valarbetarregistret här. Länk till annan webbplats.

Aktionsdag 10 mars

Vi träffas i Bergsjön, Tynnerd och Centrum för valarbetarutbildning kl.10-12 och på eftermiddagen blir det dörrknack. Du anmäler dig till den platsen som passar dig bäst. Se anmälningslänk nedan.

Vi ses på:
Centrum
– Partidistriktet, Järntorget 8
Tynnered – Assyriska Föreningen
Bergsjön – Galaxen

Program:
Kl. 09.30-10
Kaffe, smörgås och mingel
Kl. 10-12.00
Valarbetarutbildning (Zoom hälsning i GBG)
Kl. 12-12.30
Lunch (pizza)

Kl. 12.30-13.15
nationell valupptakt livesändning
Uppsnack med nationella valledaren Gösta Brunnander, partiordförande Magdalena Andersson och två toppnamn till Europaparlementet, Heléne Fritzon och Johan Danielsson.

Under lunchen kopplar vi upp oss på livesändning.
Den nationella valledaren, Gösta Brunnander, kommer att programleda den nationella livesändningen och han kommer att gästas av partiordförande Magdalena Andersson och Socialdemokraternas två toppnamn till Europaparlementet, Heléne Fritzon och Johan Danielsson.

Kl.13.30-14.00
Alla knackare får en knackpåse & ”goodiebag”
Kl. 14.00-16.00
Knackning

Vi ses väl där?

Anmälan: https://response.questback.com/socialdemokraterna/aktionsdag10mars Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Valaktiviteter

Se alla valrörelsens aktiviteter här Länk till annan webbplats.!

Har du frågor eller idéer? Kontakta ombudsman Tamara Nesic på tamara.nesic@socialdemokraterna.se eller 072-210 19 36.